This Is Not Your Cats Territory

12 Aug

Dear my readers, I’m a bit of a cats hater. Oh. Maybe it’s cruel to framed it as a Hate. Ok change: I Do Not Like Cats. That’s it.

For strenght reasons: Cats really drive me mad. And it’s not funny. I don’t like dogs either, but they are far from being so damn annoying as cats are. No rules of behaviour, no respect – cats always do what they want. But its ok for they bisexualness.

I randomly though and wish how if I could showoff the facts that I don’t like cats in my resume? lol. Fyi, I suddenly blog this after I chat on WM with my buds about pet. Euw~ No no no. Not goin’ to plug any cats picture on this blog.

But please, don’t hate me just cause I don’t like cats. This all for now, thanks for reading. Kiss Hug. Kiss Hug. 🙂

Advertisements

17 Responses to “This Is Not Your Cats Territory”

  1. melorna 12/08/2009 at 3:35 am #

    meowww… hehe… Andy… terus kuar cerita mayau ekkk

  2. hyde 12/08/2009 at 4:01 am #

    one word. ailurophobia

  3. mybreakfastclub 12/08/2009 at 4:37 am #

    melorna — maybe not. enuff. haha

  4. mybreakfastclub 12/08/2009 at 4:38 am #

    hyde (hmm) :\

  5. cade 12/08/2009 at 8:08 am #

    ahakksss..i thot u referred to CADE…thnk god i read it twice..haha..well..im on ur side bro!! evn cats, dogs or watever fucking animals in this planet…uurrghh!!! ssshhhoooouuuuhh!!!

  6. mybreakfastclub 12/08/2009 at 6:04 pm #

    yes! nice cade!!!we are on the same track tho! lol

  7. Angel 14/08/2009 at 8:52 pm #

    testing..

  8. mybreakfastclub 14/08/2009 at 10:23 pm #

    peresa. lol

  9. Angel 16/08/2009 at 1:31 am #

    *Sigh* atlast, i’m back!!! yeay…

    ok, same as you guys, i’m not a cat person. i dun like cats but, i love to browse at kittens’ pic.. adorable, yes. my policy with cats more to, nice to see but not to hold..lol. so far, i had encounter few embarrassing incident with this feline in public! but who cares, as long as i’m far2 away from them..

    more to add, i HATE cold-blooded animal namely lizards.. eeeeuuwww.. just by saying that L word makes me feels like they’re crawling on my skin..eeee… *shhoosh that thought*

    i guess, that all for now..

  10. mybreakfastclub 16/08/2009 at 10:56 pm #

    wow…what a long descriptssss….haha…anyhow, yes, we are on the same line, CATS, stay away pls! hehe

  11. biby 21/08/2009 at 2:00 pm #

    DISAGREEEDDD!!!!!!
    ku suka kucing…mrka pun ciptaan Tuhan..ada perasaan juga cuma tak ada akal…sory A if wht i wrote hurts u…ku mmg xdapt tgok diz such animal,ku kesian..n ku mmg mudah n sng kesian mda cda..apatah g t yg terbiar..WTF..biarkan haiwan klaparan???xda tmpat tggal????ku xsnggup…evrytme if i saw them,aty ku carik t mda cda klaparan n luka sana sini…even mensia ku dah irau nt bdau mkn…ku hrap d faham A… im sory..ku emo ckit hari tokk..

  12. mybreakfastclub 21/08/2009 at 2:06 pm #

    i just don like it cos i don wan to touch it, or been touch by it. i was born and raised without any pets inside the house. so to love or close to the cats, or any other pet..i just cant. that ol.

  13. biby 21/08/2009 at 2:13 pm #

    🙂

  14. biby 21/08/2009 at 2:14 pm #

    malu i…. :-*

  15. mybreakfastclub 21/08/2009 at 2:15 pm #

    smile, and then malu? lol. :p

  16. biby 21/08/2009 at 2:20 pm #

    tlampau byk perasaan..dats y la… hahaha..
    confused dgn perasaan sndiri…
    xbiasa speaking salleh dgn d ar…malu i… 🙂

  17. mybreakfastclub 21/08/2009 at 2:31 pm #

    lol. practice make perfek, i mean perfect. hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: