UP! – Pixar Did It Again!

22 Aug

upup

UP was surprisingly deep, emotional and fun. I saw UP 3 hours ago pals. Yes! It was incredibly great but when I think about it, its kinda sad. With its unlikely heroes, talking dogs and the bizarre physics that allow a 78-year-old man to attach helium-filled balloons to his house in order to make it fly – every character & roles is awesome, especially Russel, the little Asian boy. Tehehe

I guess, adults can enjoy without even kids being nearby thou. Know what, I laughed a lot at the part when the old man threw chocolate at the bird and the ball at the dog then he ran away. ♥cute♥ All I gotta say is DO NOT MISS the first 10 minutes of this movie. Hella great, great movi!. Syhhh…seriously, I enjoyed it a lot more than the kids in the theater. lmfao! 😉 Ok, why don’t we watch this Up Movie Trailer by clevverTV. Play It Now. Grrrr :p

Advertisements

25 Responses to “UP! – Pixar Did It Again!”

  1. Angel 23/08/2009 at 1:25 am #

    huhuu.. this means, UP will be in my MUST SEE movies… can’t wait to see this movie next Friday.

  2. Angel 23/08/2009 at 1:28 am #

    *movie lists

  3. aaronng88 23/08/2009 at 2:24 am #

    ooo the blog kena some major face-lift =) jhahaha.

    i wanna watch UP! too.. but all i get is boring indian movies~~

  4. mybreakfastclub 23/08/2009 at 3:04 am #

    angel, yes…pegi tgk. pls, watch it. tehehe

  5. mybreakfastclub 23/08/2009 at 3:05 am #

    aaron, tehee. just for fun. adesh~

    🙂

    hmm, i knw ur situation…but btr than nothing, watch what u have there thou..hihi

  6. yanni 23/08/2009 at 4:01 pm #

    🙂 im watching UP soon. Thanks for dropping by my site. you have a nice blog. i like. linking u up.

  7. Angel 23/08/2009 at 4:13 pm #

    Dear A, will watch it this comin Friday..i’ll be going to Kch.

  8. mybreakfastclub 23/08/2009 at 4:22 pm #

    Hola angel. thats sound good. will u meet the World Messenger pal @ kuching soon? hehe

  9. cg fly 23/08/2009 at 6:24 pm #

    must see this movie..

  10. amalina wahida 23/08/2009 at 6:24 pm #

    selamat berpuasa to u too =))

  11. Angel 23/08/2009 at 7:23 pm #

    the gathering will be someday in sept. Yeap, i’ll be there. you?

  12. mybreakfastclub 23/08/2009 at 10:54 pm #

    cg fly – yep! its a must see movie 😉

  13. mybreakfastclub 23/08/2009 at 10:56 pm #

    amalina wahida- thanx 🙂 mr kte pose same2. ahax!

  14. mybreakfastclub 23/08/2009 at 10:56 pm #

    angel – nice then, u guys can meet each other. be my reporter on the event. 😉

  15. Lucy Angel 25/08/2009 at 3:38 pm #

    woah.. reporter? berat tu.. but i’ll do the best i can… should i make a live telecast from the event? 😉

  16. mybreakfastclub 25/08/2009 at 5:08 pm #

    angel, why not! :p

  17. Lucy Angel 25/08/2009 at 7:14 pm #

    adui… that’s what they said, ‘you suggest, you suffer’. haaha.. see what can i do on that day.

  18. mybreakfastclub 25/08/2009 at 9:10 pm #

    this friday i’ll go for Orphans. huhuhu. or mybe on saturday

  19. Lucy Angel 25/08/2009 at 9:17 pm #

    this weekend? send my regards to them.

  20. mybreakfastclub 25/08/2009 at 11:30 pm #

    what regards? lol. im watchin ORPHANS movie ….angel, u funy! lol

  21. Lucy Angel 26/08/2009 at 2:28 am #

    OMG! Andy, i thought u’re telling me about u’re going to visit the orphans as u told me before….

    hahaha…. adui,miscommunication. anyhow, enjoy u’re weekend.i p btapok…malu i.

  22. mybreakfastclub 26/08/2009 at 2:30 am #

    angel – lmao! its gonna be very soon. rilex. just wait and c for that. my blog will bloggin bout that, for sure. 🙂 malu? hahahahaha

  23. Lucy Angel 26/08/2009 at 2:47 am #

    hahaha.. what a coincidence anyway. Memang 1st thing cross my mind is about your visit. and the movi happens to be the same name.. and of course im malu. hahaha. but ive to admit it is funny. ke pengingat.

  24. mybreakfastclub 26/08/2009 at 2:50 am #

    oh cino! ok angel. whatever it is, thanx for droppin by. hehe.
    i’ll always update my blog if i got chance….hohoho

  25. Lucy Angel 26/08/2009 at 3:07 am #

    wlcome. 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: