I’m On The Set…Action!

16 Oct
Read this first: Yes…yes….why shouldn’t you miss this 54 seconds vc? Since I think in 3s and 5s…here’s my 3 Reasons. But of course, there are more.

1. You can watch an Iban boy and a Malay girl conquer not only Iban, Malay, English but Chinese which is not their mother tongue. pffftttt

2. There are so many lessons to be learned along the 54 seconds. Contohnya: Dilarang menggunakan selipar rumah di atas tilam, makan sambil kacau konsentrasi orang nak makan (sebab ini memang habits saya)

3. Because you can watch me ‘drama-ing’ lah….hahahahaha

Bercakap macam nak satu dunia tengok. hahahaha…ok dah. Please comment whatever you wanna say. Saya dah penat ketawa di sini. Sekarang you punya turn. (fyi, this is not the ‘Cinta Songsang’ short movie, not yet)

The second video – It’s finally released! The Asian version of Chris Brown (or maybe much better than Chris Brown) Bravooo Taeyang! I love this song and I love his dancing!!!! This guy is amazing !!!! I’m really happy that he didn’t make a flashy video because his singing and dancing skills are on point! I think his album will come out in Dec cuz this is only his single for now, next month will be his other MV song called Wedding Dress. Oh! Don’t forget to watch SNSD Chocolate Love! Was released on the same day with Taeyang MV too, click here

Advertisements

172 Responses to “I’m On The Set…Action!”

  1. kenwooi 16/10/2009 at 10:57 pm #

    haha.. cute video =)

    • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:08 pm #

      tanx kenwooi :’)

  2. nadiamaradana 16/10/2009 at 11:07 pm #

    hahhahahhahaha..
    cam notty gila u okay..

    fun~
    teddy awwwwwwwwwwwww~

    • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:09 pm #

      wah….panjangnya kamu hahahahahahahahaha…. :p

  3. LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:11 pm #

    hahahaa.. you, nak terguling saya ktawa disini…
    yg blakon tu pun mcm tak tahan geli hati jer…
    jap.. sya nak ktwa jap..
    hahahaa..

    • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:13 pm #

      hahahahaha….happy nya saya kamu ketawa di sana.
      baguslah. saya berjaya berkongsi kegembiraan bersama anda.
      wakakakaakakaka!

      • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:17 pm #

        ye lah… thanx kos made my day.. or night.. heheehee..
        berkali-kali saya tgk.. cute + funny.
        aduh, sakit perut saya ktawa dah..

  4. nadiamaradana 16/10/2009 at 11:15 pm #

    funnylah sebab tuh hahhahahhahahhaha panjang2..

    :))

    • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:18 pm #

      kalau awak berlakon mesti best ..hihihi

  5. mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:19 pm #

    LittleMsAngel – hahaha. saya happy kerana saya dah ngepos video ini. 54 saat itu sangat berharga. hahahahahaha 😛

    • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:21 pm #

      yup.. ckup berharga tu… saya pun happy tgk kamu happy. heheehhee
      tucum2 urg mpu..:P

  6. mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:25 pm #

    hahaha…if you found any ibanese on the youtube got vid like this..inform me ok. hehehe

    • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:29 pm #

      okay.. tp kalau dia dah ckap cina, how i will know he/she is an iban.. heehehehe…

  7. mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:34 pm #

    hahaha…tengok saya…mana ada muka cina…cakap cina pun orang tau saya bukan cina. lol

    • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:38 pm #

      hmm.. let me see.. eh, still remember i tot u’re mix ka..
      looks can very deceiving la.. hihihi

      • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:43 pm #

        ah. betul juga. hehe. anyway, kinda missing sarawak..sebab @ sarawak bahasa sangat baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyak. hahahaha

      • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:46 pm #

        banyak nyer ‘banyak’ you….
        indeed.. banyak bahasa kat sini. even setiap daerah tak sama. anyway, origin you..?

      • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:48 pm #

        tak tau mcm mana nak cakap. hehehehe

      • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:52 pm #

        owh.. ok3. faham2.. (tak pasti kalau saya buat2 faham kot). hihihi

      • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:53 pm #

        kamu rasa saya dari mana lah?

      • LittleMsAngel 16/10/2009 at 11:56 pm #

        hmm.. ekot2 crita ttg bet, kuching is my wild guess… but, mac is in miri… hmmm, both states… final! hehehe..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:08 am #

        kami di merata tempat sebenarnya…tetapi kami asalnya bukan dari dua tempat yang kamu nyatakan itu. hehehe :p

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 12:10 am #

        owh.. ok, mcm tu…. rp?

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:45 am #

        mami saya tak suruh bagitau.

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 12:47 am #

        ok2.. kna akur ckap mami… 🙂
        ok… (^_^)V

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:05 am #

        yang penting kamu tau saya adalah Sarawakian. hehehe :’)

  8. nadiamaradana 16/10/2009 at 11:46 pm #

    a’ah best..
    then smer orang pening lalat..:P

    • mybreakfastclub 16/10/2009 at 11:47 pm #

      hahaha..mana ada….cuba kamu cuba! cubalah! hehehehe

  9. nadiamaradana 17/10/2009 at 12:01 am #

    errr shylah babe..:P

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:06 am #

      macam filem soal hati cakap – tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan….jadi saya pusing halim…wang besar wang besar..wang besar !!!!!!

      hahaahahahaha

  10. amoi 17/10/2009 at 12:14 am #

    thats you huh in the video? o_O
    you like speaking chinese in the video..

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:17 am #

      haha. thats me lah…..adoyai…hehehe

  11. syamansor 17/10/2009 at 12:28 am #

    x fahaaaaaaaaaamm T_T

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:39 am #

      cuba awak tanya chris :’) hihi

    • syamansor 17/10/2009 at 1:29 am #

      jatuhla ego if ask chris… tsk…

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:31 am #

        aiyo! mana ada…*saya rasalah* hehe

    • syamansor 17/10/2009 at 4:15 am #

      he’s busy la actually.
      dun want to bother him

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:26 am #

        ok. say my hi to him. :’)

      • syamansor 17/10/2009 at 9:28 am #

        if jumpe la..
        btw, i think he’ll visit ur blog le

  12. amoi 17/10/2009 at 12:30 am #

    u can speak chinese o_O
    i tot iban only speak english + malay. o_O

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:44 am #

      1Malaysia 🙂 heheehe

  13. nadiamaradana 17/10/2009 at 12:31 am #

    OMG andyyyyy..

    u tengok dat movie??
    hahhahahah..

    afdlin shaukie is best!
    and i love dat quote..hmmm~

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:40 am #

      ya. ada saya tengok filem itu sebab masa itu sangat kuat promosi dia jadi telah pergi tengok. haha

  14. VAlentine Chealsea 17/10/2009 at 12:44 am #

    hehehe..cute =)
    cumil dat selipar…huhuu…
    i juz only heard u speak chinese b4 on phone,walawei… but now i’m watchin it live…
    FUhh~~~~ 😉

  15. mybreakfastclub 17/10/2009 at 12:46 am #

    selipar itu kah yang cute? hahahaha

    • epal bee 17/10/2009 at 2:40 am #

      yup..cute dat oranges slipar…hehehe…
      n rubix kiub…hehe….

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:58 am #

        thanx…belilah kalau nak..kan kamu banyak RM, kan?

      • epal bee 17/10/2009 at 3:06 am #

        mana ada RM byk..sya insan biasa..duit bukan ukuran..byk2 pun,akn habis juga…ckuplah skadar dpt sambungkn nafas sya utk hari2 akn mdatang..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:08 am #

        kenapa awak cakap mcm tu? saya tau umur saya mcm pendek saja. fine.

      • epal bee 17/10/2009 at 3:10 am #

        tak ada sya ckap mcm tu…hmmm…. takut..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:13 am #

        tau pun. dah. nangis tepi katil cepat!

      • epal bee 17/10/2009 at 3:20 am #

        mana kmu??saya sdah nangis tepi katil…pnat saya… on9 balik..
        saya tunggu kmu pujuk,tak da pun..hmmm.. :””'(

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:21 am #

        pandai drama. lain kali rakam tampal di blog kamu.

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:38 am #

        hah! itu leboh bgus. dah kenyataan so reality. buatlah reality cam record. pun boleh tamal di youtube. tak pun kamu dancing lagu hyppo macam kamu pernah buat dulu.

    • epal bee 17/10/2009 at 3:34 am #

      bkan drama…kenyataan :”(

      • epal bee 17/10/2009 at 3:41 am #

        hah??knapa kmu ungkit video tu dulu..lama dah tu… skiranya dah xpired,tlg delete ok..tq

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:42 am #

        sorry. i love that video. gonna publish it soon.

      • crazier 17/10/2009 at 3:57 am #

        bah..jngan kmu publish… bahaya kalau cy tahu… hohoho~~~~

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:00 am #

        just kidding! :p

      • crazier 17/10/2009 at 4:05 am #

        me tak kisah,tpi cy…. bahaya… fuh~~ i kan gler femes yg hnya datang dlm mimpi,rite???huhuhu..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:11 am #

        ok2 ..faham. hahaha

  16. nadiamaradana 17/10/2009 at 12:56 am #

    alahh cakap jer lah u minat erra fazira kannn?

    😛

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:04 am #

      tidaklah. sebab tengok chef wan saja. lagi pula bonda saya minat dan suka tengok dia memasak jadi kami mahu tengok dia berlakon dalam filem pula ketika itu.

  17. LittleMsAngel 17/10/2009 at 1:10 am #

    baru tau saya kamu sarawakian.. 😉 hihihi..
    jk.. sure2.. hmm, tak sambut deepavali thun ni.. sunyi jer. hahaha

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:17 am #

      di sini masih meriah. kjap2 ade je bungaan api menjerit. hehe

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 1:35 am #

        sana bnyk Indian. Kat sini maybe kch paling meriah kot…
        but here tapak Iban and Malay majoriti…
        snap2 bunga api for me skali.. hehehe..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:37 am #

        tunggu bet cerita sama saya kejadian deepa di kuching. apa itu? ambek gambariah ka? hmm. sudah berhenti. tadi tidak mengambi pun pic dia.

  18. LittleMsAngel 17/10/2009 at 1:42 am #

    heiya.. kalau ada lagi, snap2 k..
    hmm, bet… eh, abby bukan ke pmr this yr ka?

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 1:43 am #

      ya. ada dia berdiskusi dengan saya. dia busy dgn aktivii sekolah. sampai bukit jalil dia bawa diri. tidak taulah mcm mana pmr dia punya result nanti. harap terbang dengan warna.

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 1:50 am #

        oh begitu.. harap2 tidak mganggu dia.. doakan dia bjaya.
        rupa2 nya dia aktif sukan ya..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:01 am #

        tidak. dia penyanyi choir saja.

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 2:09 am #

        wow..indah nya.
        choir skolah ya? why the school still participated her in although she’s a pmr candidate deh?

  19. mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:17 am #

    mungkin kerana suara dia merdu. abet juga aktif melibatkan diri dalam aktiviti kebudayaan sebenarnya…mereka sebumbung dalam kelab yang sama akan tetapi pengkhususan abet sedikit berbeda dari abby.

  20. LittleMsAngel 17/10/2009 at 2:30 am #

    ya, maybe juga.. pernah sekali kamu bg tau aktiviti bet tu. nampaknya ada kebocoran pada ingatan saya… (^_^)

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:31 am #

      kesiannya kamu. dah nk nangis saya baca. tak sakitkah kamu bocor? hmmmm :”(

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 2:34 am #

        huhuhu.. sakit nya tidak. tapi nampak kesan nya… terhakis akibat kebocoran itu.. itulah, tunggu JKR bhgn jalan atau waterworks atur kebocoran itu..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:38 am #

        piwit…kamu orang kaya..orang jkr :’)

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 2:43 am #

        bukan saya yg kaya itu…huhuhu. saya nyandar saja..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:57 am #

        takpa. tetap kaya. tidak mcm saya. orang kesian. sob sob sob :”(

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:01 am #

        ishk.. mana ada kaya.. hohoho.. jgn menangis, nurani.. eh salah..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:03 am #

        nurani apa hah?!

  21. TQaHLuV2PM 17/10/2009 at 2:32 am #

    u’ollz..pelakon sgt u’ollz..huhuhu..=) anyway, i like all the pic at Ur right side blog.. hahaha..=p

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:37 am #

      akhirnya komen yang dinantikan!!! miss tqah in the house you ollllzzz….hahaha…telus dan berhemah. terima kaih di atas komen anda. :’)

      ps: sebab ada kamu kan? itulah kamu suka pix2 itu. hihihihi :p

      • TQaHLuV2PM 18/10/2009 at 3:56 am #

        hahaha..tau x pe u’ollz..=p

      • mybreakfastclub 18/10/2009 at 4:06 am #

        hahahahahahahaha :p

  22. amoi 17/10/2009 at 2:48 am #

    u have a very seksi poster behind u.hehehe.

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 2:56 am #

      just like you..opzsss!!! :’P

  23. epal bee 17/10/2009 at 3:08 am #

    hye…i’m coming back……….

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:09 am #

      untuk berapa lama?

      • epal bee 17/10/2009 at 3:11 am #

        brapa lama apa???

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:12 am #

        kamu di sini. brapa lama?

      • epal bee 17/10/2009 at 3:16 am #

        tak tahu..saya dgr arahan dari kmu saja…hmm….
        sya ikut kmu saja…

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:19 am #

        peliknya kamu. ada latest update ka blog kamu?

      • epal bee 17/10/2009 at 3:24 am #

        tak ada latest update..tak tahu nak update pasal apa..blur saya…

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:25 am #

        buatlah pasal dewan makan kamu orang.

      • epal bee 17/10/2009 at 3:36 am #

        dewan mkn??ndai special ndy…ada satu tempat lagi special..later..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:40 am #

        hmmmm. ok.

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:44 am #

        pa nak heran? tny ed. lol

      • crazier 17/10/2009 at 5:09 am #

        tanya ed??? eee…takut la wit both of u… garang.. neves kamek.. :p

    • manchEster 17/10/2009 at 3:44 am #

      u buat senaman mata d u tube ke sayang…??? *muah*

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:46 am #

        mana ada. saya baca jurnal ni.

      • crazier 17/10/2009 at 4:10 am #

        aik??agak heran wit dat komen….hmmm..

      • crazier 17/10/2009 at 4:12 am #

        sory if me dsturb u mejelajah jurnal….

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:23 am #

        tidak apa

      • crazier 17/10/2009 at 4:25 am #

        ndy????

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:35 am #

        apahal hah?

      • crazier 17/10/2009 at 4:46 am #

        tak kan nak panggil ndy x boleh..saje jer…
        t ngai loukong ga…
        Loukong,lei hei pin thou aa..
        wo hen xiang nie maa…

    • crazier 17/10/2009 at 4:12 am #

      my blog…bau KFC…hmmm…

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:23 am #

        sudah saya cek. hahaha

      • crazier 17/10/2009 at 4:29 am #

        how??sifu,how much u give mark 4 my blog??

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:35 am #

        nanti sy msg brp markah awak.

      • crazier 17/10/2009 at 4:48 am #

        wah!! baru perasaan dgn header kmu..baru kh???lama sya tak pegi blog kmu..baru perasan sya.. nice =)

      • crazier 17/10/2009 at 5:07 am #

        nie bu xiang wo?? :”( wo ku le.. hmmm..

      • crazier 17/10/2009 at 5:23 am #

        nie xihuan kan wo ku… Hmmmm…. 😛

      • crazier 17/10/2009 at 5:47 am #

        ke yie ma,wo yuo she shi nie nu pengyou?? wo single ma.. :p
        hahaha….

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:51 am #

        balat

    • crazier 17/10/2009 at 4:49 am #

      ok….i’ll owez wait 4 ur txt…evryday u noe.. hmmm…

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:04 am #

        ececeeee :p

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:05 am #

        wo bu xiang ni!!!

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:13 am #

        nangislah! uwekkkkkkkkkkkkkkkkk

      • crazier 17/10/2009 at 5:25 am #

        nie yuo nu peng you ma….?

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:33 am #

        :p

  24. LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:10 am #

    lagu tu.. ntah lupa apa nama kumpulan itu suatu ketika dahulu.. kalau tak silap nama ‘nurani’ tu. hmm.. kumpulan ala2 nasyid nama The Brothers kalau tak silap.

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:19 am #

      tidak tau saya.

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:22 am #

        kerana saya meminati kump nasyid suatu ketika dahulu… hahaah.. 1Malaysia.

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:23 am #

        Mesti arwah ustaz Asri Rabbani kagum dengan kamu. good job! :’)

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:27 am #

        hahaha… mungkin suatu ketika dhulu kot. skrang takde lagi yang best.
        -silent for a moment- may he R.I.P

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:36 am #

        cuba kamu layan lagu by artist singapore yang bernama sleeq. ada di youtube. hehehe

  25. LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:37 am #

    okay… mana2 lagu ke?

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:40 am #

      kerana dia

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 3:41 am #

        okay… saya pergi jap..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:42 am #

        selamat melayan :’)

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 12:01 pm #

        takde lah lagu kerana dia… huhuhu..
        kalau sudi, sila2 bg saya link k.. 🙂
        jgn marah ya..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:09 pm #

        untuk dia kot tajuk nya…cek lagi

  26. crazier 17/10/2009 at 5:51 am #

    zaoshang hao… whr u??

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:34 pm #

      thanx

  27. suria 17/10/2009 at 6:39 am #

    haha funny. you got a nice blog too dude 🙂

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:31 pm #

      thnx suria. :’) visit again ya…hehehe

  28. enydiamond 17/10/2009 at 7:20 am #

    i paham sheng me je..lol!!!
    comellllllllllllllllllll!;)

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:29 pm #

      belajarlah lebih lagi :’)
      hehe

  29. ivy 17/10/2009 at 8:52 am #

    haahhaa..andy u make my day today…senyum jak tgk ur video
    good good…berlatih before ur acting
    alahai comel nya u in the video, ada nampak malu2 juga hahahaha…
    well…..that good u can talk mandarin fluently ..that wow…mmg 1 malaysia
    i only can hear and understand mandarin but if talking…sure I punya tone macam lintang pukang hahaha..
    anyway thanks to mandarin class when i was in uitm, given me all that basic “ni hao ma” hahaha
    ok andy good day!!!!…and happy weekend..

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:29 pm #

      ivy…sungguh panjang esei kamu kali ini…saya ucapkan terima kasih
      sebab awak sudi play video itu. hahaha…..walaupun………………………………………….

      kahakahakahakakaha..

      bagus km dah ada basic, senang nak huha huha sama geng cina :’) majulah bangsa pelbagai bangsa untuk malaysia! yeah!!! :’)

  30. huda 17/10/2009 at 1:09 pm #

    tak faham.. sob sob… T_T

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:26 pm #

      hmm…sorry 😦 T.T

  31. my last supper 17/10/2009 at 2:04 pm #

    hey….luv the way u acting..hehehe…
    xian sheng ke ai ni hao…

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 3:26 pm #

      hahahaha…wo hao…hen hen hao :’)

      • my last supper 17/10/2009 at 5:08 pm #

        waa…gud if u r fine..
        wo yuo nisnshu Huayu..nie hen hao shuo Huayu….

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 5:17 pm #

        ok enuf puji2…..thanx2

  32. Dookie 17/10/2009 at 3:38 pm #

    greetings bro… haiyoo.. i notice 1 thing.. u have no bulu kaki eh? lol… very gayyy wooo… gay = happy.. dun get me wrong hahahaha… but seriously no bulu kaki? not macho la bro.. u should put bulu kaki wig la hahaha.. just joking,.. have a nice day bro..

    p/s: kunjungan di petang depavali.. happy depavali bro..

  33. mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:16 pm #

    lighting effect lah bro…tu yang putih/licin semacam kaki i…for sure i got bulu kaki lebih banyak dari you….don worry lah bab bulu bulu…sure you kalah….hahahaha

  34. LittleMsAngel 17/10/2009 at 4:22 pm #

    ok, thnx.. nanti saya check… asalkan ada ‘dia’ kat blkg lah?…

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:34 pm #

      i guess so, just search ‘lagu untuk dia’ if m not mistaken 🙂

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 6:13 pm #

        Oh my.. Sleeq Untuk dia… cute music tu.. nice song. two thumbs up..
        ya aku suka, lagu untuk dia.. hahaha.. (^_^)

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 7:46 pm #

        hehe. best ooo….itu top malay song on my playlist 🙂

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 8:03 pm #

        really? cute btul lagu tu… i’m actually looking for the lyrics..

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 9:43 pm #

        buat sendiri. xda lirik. last reply here. anything on latest entry. thx

  35. Tallboyz 17/10/2009 at 4:29 pm #

    Wow! Nice wor!

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 4:34 pm #

      hey bro! hapy deepa! hehehe..1malaysia 🙂

  36. erin 18/10/2009 at 12:57 am #

    got actor… kikiki….

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:36 am #

      hehehe…:p

  37. arque 19/10/2009 at 2:01 am #

    hahahahaha.apekah?apekah?
    itu bahasa siam kah? lmao.
    damn funny that vc.

    • mybreakfastclub 19/10/2009 at 2:05 am #

      what if you create 1 video of yours? 🙂 wanna watch you ‘in movements’

      • arque 19/10/2009 at 2:20 am #

        unh-unh.since born,i was meant to be a shy guy.lalalala~
        i am not photogenic/’video’genic laa. aku shy-shy cat (malu-malu kucing).uhuuu..
        tunjuk ajar ku sifu! ;P

      • mybreakfastclub 19/10/2009 at 2:22 am #

        lol. no such thing ..no sifu2…haha…
        eh..ur pixx smua kinda photogenic what. ok bah.
        jangan malulah….. :’)

  38. arque 19/10/2009 at 3:01 am #

    photogenic eh.macam photogedik ade laa. x P

    • mybreakfastclub 19/10/2009 at 3:07 am #

      why u said so? rilex lah bro. who cares? its our own business tho 🙂

  39. sick_n_tired 20/10/2009 at 2:03 am #

    waaaaaa… coooooool meh???? Hek3~

    • mybreakfastclub 20/10/2009 at 2:30 am #

      🙂 hehehe

  40. sick_n_tired 20/10/2009 at 2:09 am #

    waa…ni zhongwen shuo de hen hao…

    wo hui shuo yidian… aiyooo..

  41. mybreakfastclub 20/10/2009 at 2:31 am #

    yidian jiu hao then nothing. hihihi

  42. sick_n_tired 20/10/2009 at 2:37 am #

    wahhhhhh….xiexie…hak3..

    • mybreakfastclub 20/10/2009 at 3:23 am #

      much welcome 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: