Mybreakfastclub 100th Entry :)

17 Oct

2PM6

Finally! I wanna thanks to those who have wandered, lurked, commented and visited mybreakfasclub for the past months. This is my 100th Mybreakfatclub post and I owe it all to you guys out there! Am not a pro blogger so it’s too far for me to sharing my thought on how to blogging and etc. Am not a good Guru’s. LOL.

For sure, Mybreakfastclub has given me a lot of best blogging experience. Fyi, last August from 22,000,000+ on Alexa traffic rank, Mybreakfastclub already jump to 2,462,893 today while the traffic rank in Malaysia is 16,781. WOW! Such a huge achievements for myself as a wordpress blogger in just 3 months actively blogging. bhahahaha! Whateverlah, my personal achievement maaaa…who care hoh? As long am happy and you happy visiting my blog, fullstop. weeewwww…. πŸ™‚

jay

15
23
14
18
17
19
cats
16
11

The comments are randomly tag’ from mbc online contest. I really appreciated it. Seriously, without wordpress, there is no reason for me to update my blog as often as I can now. Everything is awesome about the platform to the point that I only need to concentrate mostly on content, content and content. Thanks to WordPress.com! Any words from you? πŸ˜‰

p/s: HAPPY DEEPAVALI and oh well Swarit Shukl was eliminate from Sa Re Ga Ma Pa Little Champs 2009, October 16 Episode. So bye bye to the show. Entah apa juri show itu mahu. Really an unexpected sebab he was the one should be on the finale bai. Bravo Swarit!

Advertisements

59 Responses to “Mybreakfastclub 100th Entry :)”

  1. LittleMsAngel 17/10/2009 at 9:46 pm #

    I’m so happy for you Andy..
    you’ve done a great job. plus, you put all your passion here.

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 10:24 pm #

      thanx Angel. U still amongst my great supporters :’) 5* for you. hehehe

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 10:30 pm #

        awww…. i support you, you support me.. hehehe. nothing that i’ve done. cuma menyemak kat sini skali skala.. hu.. all the credits must be given to you thou…

  2. mybreakfastclub 17/10/2009 at 10:32 pm #

    teruskan menyemak. hahaha. saya tak kesah :p

    • LittleMsAngel 17/10/2009 at 10:58 pm #

      okay.. saya terus menyemak eh… πŸ˜›

      • mybreakfastclub 17/10/2009 at 11:38 pm #

        menyemak with brain much better πŸ™‚

      • LittleMsAngel 17/10/2009 at 11:43 pm #

        okay.. will remember that.. πŸ™‚

      • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:16 am #

        good2. lolxxx

      • LittleMsAngel 18/10/2009 at 5:33 pm #

        ngeee.. πŸ˜›

  3. eyra 17/10/2009 at 10:49 pm #

    100the entry? congrats!!
    heyy, my name laa. hee

    btw, keep writing in english!
    i’m lovin it!
    i’ll read it all over again πŸ˜‰

  4. mybreakfastclub 17/10/2009 at 10:55 pm #

    yes eyra, like finally the 100th. bloorp!
    …and tnx for your support too :’)

  5. syamansor 17/10/2009 at 11:20 pm #

    waahhh
    *clap clap clap*

    keep bloggin πŸ™‚

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 11:38 pm #

      thanx sya πŸ™‚

  6. melorna 17/10/2009 at 11:24 pm #

    well done πŸ™‚ Andy…

    • mybreakfastclub 17/10/2009 at 11:39 pm #

      thank you melorna

  7. cade 18/10/2009 at 1:03 am #

    congrats andy!!! πŸ™‚ hihii

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:18 am #

      terima kasih cade.

  8. nadiamaradana 18/10/2009 at 1:11 am #

    yayyy!! lepasnie entry ke 100,000 pulak ye!

    and OMG my komen yang 1st! hehehehe..malu I..eh titibe nak malu pula?
    πŸ˜›

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:17 am #

      mudah-mudahan panjang umur dan rezeki blogging masih ada. hehehe

  9. syamansor 18/10/2009 at 2:19 am #

    eh u also follow Sa Re Ga Ma Pa Little Champs show?
    my dad loves it. he even records like almost each episode. i find it weird..
    but after a while got used to it already

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:32 am #

      i just follow that Swarit…talented oo..

    • syamansor 18/10/2009 at 2:37 am #

      i see.. watch it online?
      got eh?

      • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:40 am #

        yup got 1 site lah actually. u want?

      • syamansor 18/10/2009 at 3:05 am #

        noooooo… juz asking πŸ™‚

      • mybreakfastclub 18/10/2009 at 3:33 am #

        adoyai. hahaa..ok2 πŸ™‚

  10. nadiamaradana 18/10/2009 at 2:33 am #

    u nie mmg lah macam melayu sangat!

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 2:40 am #

      ada juga orang cakap macam tu. tp saya tak kecik ati. best ooo. aisehmen! lolxx

  11. nadiamaradana 18/10/2009 at 3:00 am #

    tak cara u bercakap..alaaa u tak payah nak kecil kan hati you yang tersedia kecil itu okay?

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 3:31 am #

      hahaha..tidaklah. biasa saja πŸ™‚

  12. TQaHLuV2PM 18/10/2009 at 3:54 am #

    congratulationz andy!..=) moge2 blog sarapn ini blh trus hidup smpai mencecah 1000000 entry and maybe more?!..huhuhu..who knowz?!=) but, wateva it is, ape yg plg i suke psl entry kali yg ke 100 ni, gmbr yg plg atas 2..huhuhu..=) 2pm soooo…HOTtest!!!

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 3:59 am #

      hahahaa…tqah kan…bagi no 1 depan lepas tu kosong panjang yang teramat….bagus lagi kamu letak 100000000000000000000000 terus. hahaha ….thanx tqah….mmg…ada rezeki yang banyak akan terus blogging. anyway kau lah vvip terulung mybreakfastclub. nanti pemenang contest jangan lupa diadili. saya tidak bertanggungjawab atas proses perkiraan undian sapa lah yang akan menang. hahaha

      p/s: 2pm hottest foreverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr πŸ™‚

  13. TQaHLuV2PM 18/10/2009 at 4:38 am #

    hahaha..boleh saja..kita akan memanggil sekali juri2 yg profesional utk mengadilinya seadil-adil nya.. cewah!!..=p huhuhu..=)

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 4:49 am #

      hahahahahaa….mcm tau saja sapa yg kamu maksudkan. lolxxxxxxx. nyway slmt pagi! huhu

  14. Khaleeqa 18/10/2009 at 12:31 pm #

    Your all 100 posts are worth to read and kinda informative to your readers, really. Keep blogging, blogger πŸ˜‰

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 5:27 pm #

      THANX so much Khaleeqa πŸ™‚

  15. geeds 18/10/2009 at 12:43 pm #

    ho yeah!
    congrats2!
    happy 100th post to u!
    now andy can belanja me. wee~
    lol. *cheers*

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 5:26 pm #

      thanx!!! hehehe

  16. mybreakfastclub 18/10/2009 at 5:45 pm #

    whats that lucy?

    • LittleMsAngel 18/10/2009 at 5:50 pm #

      saying ‘ngeee’. zero point actually.. hahaha..

  17. mybreakfastclub 18/10/2009 at 7:28 pm #

    there you go! hahaha

    • RunAwayBride 18/10/2009 at 7:44 pm #

      why ler….? lalalalaa….

      • mybreakfastclub 19/10/2009 at 1:57 pm #

        no comment :p

  18. HappyChipmunk 18/10/2009 at 7:45 pm #

    is it me or where’s the monters pix go?

    • mybreakfastclub 18/10/2009 at 7:49 pm #

      what monster pix?

      • HappyChipmunk 18/10/2009 at 7:54 pm #

        hmm.. that tiny pix with cartoon character..maybe something wrong with my lappy then..

      • mybreakfastclub 18/10/2009 at 8:25 pm #

        lol. ok2 πŸ™‚

  19. arque 19/10/2009 at 1:34 am #

    100 alredi.wow!2 thumbs up.kau memang rajin mengupdate.hehe.

    • mybreakfastclub 19/10/2009 at 1:51 am #

      commitment πŸ™‚ thnx anyway πŸ™‚

  20. Simonlover 19/10/2009 at 9:28 am #

    Hey Andy! Congrats on ur 100th Post, albeit a lil’ late =). Kisses & hugs fr Simon & I guess u’ll be enjoying Beyonce’s concert this weekend? =)

  21. mybreakfastclub 19/10/2009 at 1:58 pm #

    Thanks Simon :-* …anyway am not goin to the concert …..woop woop…..

  22. djM.A 19/10/2009 at 10:58 pm #

    Ok ba andy.proud 2 hv u as a fren..mmm,ur blog r great n njoy reading every single words of ya entry…
    Mmm,atleast,bisi ga idea time mansa blog d.honestly,urs A,mine still far behind,yet,am are very2 Green in blogging….betul tak Cikgu Lucy?hehehe.

    • mybreakfastclub 19/10/2009 at 11:22 pm #

      djM.A – terharu aku. enda ulih ka explain lebih. haha. anyway ku g meh baru…just 2 bulan tu aktif….hehe…3 rasa ku..dari last august :’) anyway ur blog always tpt ku meda latest sarawak most wanted DJ. kih3!! (most wanted in +ve term)

  23. Tallboyz 20/10/2009 at 12:17 am #

    Congraz man! You did super well. In periods of 3 months you created a boom in blogsphere. That’s simply awesome!

    Keep it up and I shall continue visit your blog.

    Cheers!

    • mybreakfastclub 20/10/2009 at 12:36 am #

      thanx bro! and i wish u’ll win the slurpee contest! hehehe

  24. sick_n_tired 20/10/2009 at 1:57 am #

    is dat my comment?? Hehehe… tq dude.. i feel honored..hehe..

    • mybreakfastclub 20/10/2009 at 2:31 am #

      my pleasure

  25. yantz yanttie 21/10/2009 at 12:15 pm #

    hey..mine is here as well..hehehe…flattered all of sudden ni πŸ˜‰
    hehe..i just came back from terengganu for 5 days…thats y so silent =p
    hihihi..hey..yeah andy…u rock!
    congrats and all the best wishes my dear
    peace & cheers!

    • mybreakfastclub 21/10/2009 at 4:47 pm #

      wow..ganu kite..hihihi…neway thnxxx so much! :’)

  26. yantz yanttie 21/10/2009 at 5:22 pm #

    hahah..my sis convo..quite a long journey anyway, sgt letih until today..pheww (^_^)
    welcome welcome..keep blogging ya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: