I Am Going To Marry This Girl!

29 Nov

Hoiz! Looks like i’m blogging about PARK BOM again huh? I swear I am going to marry this girl…she’s so perfect for me. Bommie wait for me! I LOVE YOU so much Park Bom. Can u give me your email to me ? HAHAHA! Just jock buddies! Kidding man..kidding! Well, this videos are amazing! The quality is the best i’ve seen on youtube! (gile dah mcm sgt girang!) This is an amazing mix of a beautiful performer singing a beautiful song. Perfect editing. Thanks for sharing monmonsnow. ^^
Next, let’s ‘karaoke’!…wooot!…As on my previous entry regarding this mv, this mv and song is so damn cute! I couldn’t help making this %$#$%$#! I’ll learn all the lyrics again from this mv. huhuhu…. I love you Bommie…your voice is fantasticular!! p(^ v ^)q …and your beautiful is true. Muacccks!!

but….yy ❤ me…so…..

Advertisements

24 Responses to “I Am Going To Marry This Girl!”

  1. LittleMsAngel 29/11/2009 at 2:45 pm #

    i’m just about to buy u wedding gift just now…
    woah.. save duit :p

    • mybreakfastclub 29/11/2009 at 2:53 pm #

      hahahahahahaha! u made my day!

      • LittleMsAngel 29/11/2009 at 2:58 pm #

        hahaha.. hmm, mejin u and Park Bom have ur wedding reception, the same day with me and Taeyang. hahaa *jk.

        p/s: if u dpt email Park Bom, ask her if Taeyang have one. then pass it to me.. :p

      • mybreakfastclub 29/11/2009 at 3:30 pm #

        nak lopot sy bc komen km tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        hahahaha….sgt tinggi imaginasi kamu!!!!!! hahahahahahaa!!!!

      • mybreakfastclub 29/11/2009 at 3:31 pm #

        haha! km ni lawak je! actually sedang gigih sy kumpul mc karaoke :p

  2. LittleMsAngel 29/11/2009 at 3:34 pm #

    hahaha.. jgn tak tau saya ada bnyk hidden talent.
    u kumpul mc karaoke utk hepi hour ke?

    • mybreakfastclub 29/11/2009 at 3:39 pm #

      simpan d xpm…pakai hafal. :p

      • LittleMsAngel 29/11/2009 at 3:53 pm #

        u, i don’t know what happened, tiba2 my vids lagu2 korea tu blank jer kat xpm. tp ada blagu pulak. heran u know… maybe mc kena virus kot? huhuhu

      • mybreakfastclub 29/11/2009 at 3:57 pm #

        ah? no..i penah mcm tu dulu….sebab itu format video pny pasal….u better download yg factory converter ape tah tu..mmg ada khusus utk video dr youtube trus ke file xpm ..smua jnis video dpt pasang trus…xda prob….sy x guna lappy ni…gn pc …dekat lappy converter tu..x igt nama pnuh dia…sy main dlod je..haha..tp mmg berkesan

  3. LittleMsAngel 29/11/2009 at 4:24 pm #

    yg tu lah saya guna convert2. the one u told me utk mobile. ada mula2.. semlm asa blackout, nak hiburkan hati ketakutan, saya cuba buka, tu yg blank je..

    • mybreakfastclub 29/11/2009 at 5:18 pm #

      hmmm….no komen sy..x pernah alami dan xnak alami. xpm sy sekali org tgk mcm baru smalam beli. masih mcm baru..wakaka….overlah pulak..tp mmg btl… :p

  4. Mr J 29/11/2009 at 5:34 pm #

    minat gak nn korean2 tuk…haha

    • mybreakfastclub 29/11/2009 at 5:44 pm #

      cinta mati 😀

  5. ivy 29/11/2009 at 7:25 pm #

    aiseh..nervous I tadi u….:p

    • mybreakfastclub 30/11/2009 at 1:24 pm #

      hahahaha..sorry ivy

  6. YiTing 29/11/2009 at 9:57 pm #

    adui….=) this girl is pretty yet talented =)

    • mybreakfastclub 30/11/2009 at 1:27 pm #

      leng lui…like u :p

  7. Isleychang 29/11/2009 at 10:17 pm #

    u r in love….

    • mybreakfastclub 30/11/2009 at 1:27 pm #

      i am. 🙂

  8. yantz yanttie 30/11/2009 at 1:13 pm #

    huhuhuh…like that meh???? =p

    • mybreakfastclub 30/11/2009 at 1:27 pm #

      hahaha..why lah? :p hihi

  9. yantz.yanttie 30/11/2009 at 11:51 pm #

    =)

  10. bern 06/12/2009 at 12:18 pm #

    wow.. cun giler beb… hahhaa

    • mybreakfastclub 06/12/2009 at 12:47 pm #

      yeah!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: