Sebab Dia Bukan Cinta Mati Aku So…

30 Dec
Before that I just nak selitkan blog stats entry Akademi Fantasia 8, 2010 (ini stats on 28/12/09, diambil kira entry AF8 sahaja) tak temasuk stats entry2 yang lain …fuh! thanks kalo ‘tersinggah’ kat blog ni sbb nak tahu pasal AF8… aiseh!…ramai yang nak pi ujibakat AF upenye ek…baguih2…good luck guys…I dengar Norman KRU akan jadi pengetua AF8…kalau real…perghhhh….

Ok kita teruskan entry nih…yes yes! Beberapa jam yang lalu, aku epy tak hengat tgk show wajib layan before 2009 nih habis – SBS Gayo Daejun 2009 sebab…sekali je kot tarikh 29/12/2009…hueehue! Aku pasti semua kpop fans memang tertunggu sebab line up yang perform perghh…memang ah kaw-kaw best gua cakap sama lu! giler gempaq weh! Aku rasa inilah last show kpop 2009 yang aku dapat layan coz new year…aku akan berada di ######## so no watching kpop masa countdown new year!!! hehe….

Tak cukup tengok live aku siap upload terus kat facebook semua performances yang aku suka…sorry arr kat sume geng fb aku kalo latest video kat fb korang full of kpop cause of me! … kau tau lah..aku kan hottest 2PM, Taeyang…dan yang aku penah cakap aku nak kahwin ngan dia dulu T_T Park Bom (korek je blog nih..ade entry yang dimaksudkan)…hehe…GILER JELES aku kat kau Taeyang! Sangat sweet both of you kat pic dan masa performmmm! AHHHH! Sampai besar gedabak pic korang berdua naik blog aku! haizzz!!! SO untuk pengetahuan you all, status I pos kat fb nih…..pasal I ceraikan Park Bom lah….die dah melecun piwit piwit ngan Taeyang..better aku undur diri..hahaha!

…sebab aku dh nampak pic dorang masa rehearsal before live ….kecik hati ku…tapi xpe…taeyang ngan boomie mmg sweet….Switch bahasa plak ok…wohoho!!! YOU AND I will sound and look cooler if they always performz like this! The song just suits the two of them in my eyes so much 😀 It’s so funny  how Taeyang was asking for Bom’s hand but I guess she didn’t see it so he just took her hand . But really great performance especially the ending ! Sorry kat y’all yang not into kpop…entry kali ni mmg xleh nak elak to blog about SBS Gayo Daejun 2009…KPOP cinta mati aku cuma Park Bom Bukan Cinta Mati Aku So…!cerai aje lah :p Fine, tetap sayang Park Bom…argh…bisa penangan kpop! LOL

11 Responses to “Sebab Dia Bukan Cinta Mati Aku So…”

  1. syamansor 30/12/2009 at 3:57 am #

    pramugara desperate.
    scary scary…

    btw, ur friend tu memang ade rupe mawi ke? hehe

    • mybreakfastclub 30/12/2009 at 3:59 am #

      sorry sya….terpaksa re-update…sebab…nk jaga hati kwn i..haha..lucky u sempat baca :p

      no lah…my friend handsome dari mawi.. (tak tau la plak kalo mawi bace blog nih..sorry mawi…haha…but mawi got his own u knw..mmg ade good look….hehe)

  2. syamansor 30/12/2009 at 4:48 am #

    haha… xpe2..
    at least sempat bace 🙂

    • mybreakfastclub 30/12/2009 at 1:42 pm #

      hehe… 🙂

  3. TQaHLuV2PM 02/01/2010 at 3:22 am #

    gayo daejun..i like!!! GMPAQ gle kan!!!..THUMBS UP 2 all k-pop artist!! they really gave all-out!! K-POP DAEBAK!!!..=)

    • mybreakfastclub 02/01/2010 at 7:46 am #

      yahooooooooooooooooooooooo..hehe…tqah epy nu yer :p kpop forever ok!!!

  4. LittleMsAngel 02/01/2010 at 10:21 pm #

    GOSH!!!! i was too late to know!! patut la masa cuti td hati aku tak keruan! rupa-rupanya kekasih hatiku dicuri oleh ‘kekasih’mu Park Bom! waaaaaa… Tp, aku suka mereka bersama. akan ku doakan mereka ke jinjang pelamin T_T. Bye2 Taeyang hunneah! LOL.

    • mybreakfastclub 02/01/2010 at 11:29 pm #

      lol..pjgnye komen

  5. manjacomelz 27/01/2010 at 7:51 pm #

    testinggggg innnnn….

    • Fizah 09/04/2010 at 8:30 pm #

      testing apa manjacomelz?

  6. Fizah 09/04/2010 at 8:28 pm #

    hehehe korang nak masuk ke AF9?

Leave a Reply

